Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

wtorek, 29 kwietnia 2008

Online musi& video player



DIZZLER

Prezentuje sie bardzo przyzwoicie,możliwość zmiany wyglądu,pobrania wersji desktopowej.Muzyka,radio,video,texty...Dziesiątki skinów,"customizowania",itd.Do tego dzielenie się własnymi gustami muzycznymi...włebdwazero.Mi osobiście sie podoba.Ale Pandory nic nie zastąpi...choć,przeglądając jakiś czas temu moje ulubione Stumble Upon natknąłem się na cóś takiego GLOBALPANDORA

Tego typu stron jest na prawdę sporo,także jest w czym wybierać.Tylko te limity.Nie możemy dodawać ile tylko sie nam podoba do playlisty.O...co to,to nie.Za dobrze by było.



A co do radia PANDORA-to przypomnę tylko,ze mozna jej posłuchać,ja niestety nie,ale Wy... może,kto wie...Spróbujcie

Jak zarobie na reklamach(!),w które nikt nie chce klikać ;-)-to też będzie mnie stać na słuchanie PAndory

Brak komentarzy: