Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

środa, 25 czerwca 2008

Mała ankieta dotycząca kont pocztowych...

...i tego co sie w nich znajduje.Mam konta w kilku miejscach,stale jako "bazę wypadową" używam i korzystam z Gmail'a.Po miesiącu niezaglądania do jednej z wymienionych w ankiecie poczt elektronicznych,miałem 1 wiadomość do mnie-od znajomego,który nie ma "gmailowego adresu"i...203 wiadomości niewiadomego pochodzenia,loterie,tytuły miliardera czekające na mnie,wystarczy tylko...znacie to pewnie.Tak więc ciekaw jestem opinii osób zaglądających tu na stronę,i zachęcam do oddania swojego głosu na swego"faworyta".Która z wymienionych poczt elektronicznych jest ...cóż...mówiąc wprost najbardziej spamerska..
Dla niewtajemniczonych,choć dziś takich już nie ma-definicja spamu za Wikipedią

Jeśli znajdziesz chwilkę i zechcesz oddać swój głos,będę bardzo wdzięczny.Można oddać głos na kilka pozycji.



A dla początkujących blogujących...pomocna informacja i stronka,także dotycząca problemu spamu na stronach .Jaka jest tego skuteczność?Nie mam pojęcia!

Brak komentarzy: