Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

środa, 2 lipca 2008

Motywy Alienware dla Windows'a



Osobiście lubię zmieniać wygląd mojego Xp-ka i bawić się wyglądem.Ostatnio miałem fazę a'la MacOS-i na prawde prezentował się całkiem okay.Nie mam niestety screenów,więc trzeba uwierzyć mi na słowo.Możliwości zmain wyglądu jest mnóstwo,jednym z najpopularniejszych i najlepszych coś mi sie zdaje jest WindowsBlinds.Niestety nie ma nic za darmo.Możemy o ile dobrze pamiętam przetestować za free'ko WB tylko przez 60 dni.Dobre w sumie i to.
Dawno temu przeglądając Skin Factory(Ci to robią cudeńka) natrafiłem na tematy ,co ważne darmowe dla Windowsa.Tematy Alienware-moim znaniem świetne.Dostajemy także fajne tapety,a nawet wygaszacz ekranu.Zmianiają nam się także ikonki.
Przetestowałem je wszystkie i słowo...warto -jeśli nie masz kasy a chcesz zmienić wygląd XP-ka zainstalować sobie AlienGUIse Theme Manager.Mamy pięć motywów-osobiście najbardziej podoba mi sie najnowszy-Xenomorph,ale Darkstar jest też nielichy.
Można od razy zainstalować wszystkie na raz ,bądź wybrać tylko jeden z nich.Wszystkie ,tzn.cały pakiet tematów Alienware zajmuje na dysku ok.130MB.Mamy świetne skórki do WMP10,na prawdę robią wrażenie.Tyle.Jeśli ktoś chce poexperymentować z wyglądem trza se instalowac to ustrojstwo.Chodzi bardzo sprawnie,a zmiana mniędzy poszczególnymi tematami jest banalnie prosta.
Oczywiście istnieje jeszcze kilka innych sposobów na modyfikację wyglądu swego kompa,ale o tym kiedy indziej.
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak to wygląda zapraszam do mojego albumu ze scerenami...jeśli będzie miał trochę szczęścia to znajdzie,bo bałagan tam jest niewąski.

Jeden z tematów Alienware-DARKSTAR


Założę się,że bardzo niektórym spodoba sie wygląd WMP 10 -INVADER.Po prostu czad.

UZUPEŁNIENIE-Ze strony trudno jest pobrać zestaw 5-ciu motywów,być może w ogóle ich już nie ma.Na szczęście zachowałem instalkę.Polecam-będziesz zadowolony/a z wyglądu swego XP-ka.Do pobrania -link poniżej

ALIENWARE STYLE FOR WIN XP.

Brak komentarzy: