Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

piątek, 1 sierpnia 2008

Specjalna edycja Flocka

FLOCK to produk Mozilli,tej samej od słynnego Firefox'a i moja absolutnie póki co ulubiona przeglądarka.Używam jej od bardzo dawna,a od kiedy została spolszczona-zreszta wielkokrotnie pisałem do nich z prośba o wersję PL-to mój nr.1 przeglądarek,których obecnie mam u siebie 5.Lubię sie nimi bawić i poznawać ich możliwości,różnice itd.
Jakiś czas temy Flock wypuścił okolicznościową Flock Eco Edition-o ile się nie mylę z okazji Dnia Ziemi...chyba.No ale to detal.














Tym razem mamy od Flocka coś innego-Flock Gloss-(tylko w wersji angielskiej)mnie średni sie podoba...ale fajnie coś urozmaicić,i zmienić wygląd tej świetnej przeglądarki,wciąż jednak mało popularnej.A może to i dobrze?
FlockGlossEdition1

W każdym razie zachęcam do korzystania z FLOCK'a.którego...je4śli tylko spróbujesz,założę się,że zostaniesz przy nim na dłużej.Niebawem opisze dokładnie Flocka-dla totalnie początkujących.
Tu do pobrania najnowsza wersja wersja polskojęzyczna dla poszczególnych systemów,tzn.dla Windows,Linux i Mac OS X

FLOCK na YOU TUBE
A TU KOLEKCJA zdjęć Flocka i tego co z nim związane.

Brak komentarzy: