Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

poniedziałek, 4 sierpnia 2008

To była ankieta...

...w której chętni ustawiali sie w kolejce,by oddać swój głos.Ale emocje...do samego końca.Niniejszy BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM,którzy wzięli udział w ankiecie pt:"Która z poczt elektronicznych roznosi ze sobą najwięcej spamu?"Udział wzięły aż 23 osoby-bardzo dziękuję.

Wyniki



Zwyciężyła 02.pl zdobywając 12 głosów-miałem tam konto-rzeczywiście są nieźli w te klocki.Zaraz za nią onet.pl-równie dobrze dają czadu.W interia.pl nigdy nie miałem konta ,ale miałem okazję także zajrzeć do ich usługi e-mailowej .wp.pl znam dobrze,i choć mam tam konto i lubię wp.pl bo z nimi zaczynałem poznawać internet,tam miałem pierwsze konto pocztowe,to niestety...tak jak większość,żeby nie powiedzieć wszystkie polskie konta pocztowe są hurtowniami spamu.Przykro,bo chciałbym z czystym sumieniem polecić jakiemuś początkującemu klikaczowi polska pocztę e-mail'ową,i choć bardzo bym chciał to niestety.Oczywiście to bardzo subiektywna ocena,w jednych jest mniej spamu,to znowu zasypie nas reklamami,i na odwrót.
Od prawie 2 lat używam i korzystam z poczty Gmail.I powiem krótko,nie odkrywając niczego nowego oczywiście,że est to wg.mnie najlepsza poczta jaka znam,i tak jak inne usługi Google funkcjonalne,dość łatwe w obsłudze...dla każdego.Bez względu co kto myśli o Google jako gigantycznej korporacji,wszystkim co sie z tym wiąże,to ich produkty,usługi są moim zdaniem właśnie takie jak wyżej wspomniałem.
Jeśli ktoś chciałby poznać bliżej pocztę Gmail,to polecam blog Mój Gmail,w którym opisane sa bardzo przyzwoicie i przystępnie wszelkie funkcje i nowości związane z Gmail'em.

Brak komentarzy: