Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

wtorek, 30 września 2008

ALERTPAY-J rejestracja pomoc0jak załozyć konto...

...dla początkujących.Bardzo znanym bankiem był .ale nie dał se rady najwidoczniej,a ALERTPAY sprawuje sie póki co znakomicie.Jest bezpieczny a wypłaty są błyskawiczne.Spytajcie speców.|To kanadyjski bank.Do rzeczy.osoby znające angielski nie bedą miały żadnego problemu .My zaczniemy od najprostszej formy i na początek zupełnie wystarczającej



Rejestracja zajmuje max 5-7 minut.Przy zakładamiu konta w banym Buxie,podajcie najlepiej konto e-mailowe GMail-chyba wiadomo dlaczego-szczerze Wam polecam i choć nie jestem specem,przewertowałem wszystkie moizliwe konta e-mailowe i krótka piłka...Gmail bije je na trzy łby.Dobra do rzeczy.Co arcy ważne Alertpay obsługuje też polskich klientów i ...dobrze,bardzo dobrze,bo placówka to zacna Polskę i to mega plus.
REJESTRACJA:
Jak wspomniałem rejestrując się,czy zakładając konto w danym Buxie(list jest w poprzednim poście)musimy podać e-mail na który będzie przesłana kasa.Sprawdził sie znakomicie w moim i nie tylko przypadku wspomniany Gmail.Ale Nic strasznego sie nie wydarzy gdy podacie inny.Jeśli chcecie zaproszenia do Gmaila-służę(piszcie na kaloob@gmail.com)
OKay bo piszę ,pisze,a tu trzeba przejść do meritum sprawy.Rejestrację w ALERTPAY .Spróbuję opisać to najprościej jak tylko umiem szanowny czytelniku/czytelniczko.
Na górze tego posty jest obrazek.Znajduje się on także po lewej stronie na AlertPAY
Na tymże obrazku z pięknymi młodymi ludźmi .Są dwie metodyrejestracji,Klikamy na stronie AlertPay na to oto obrazidło,bądż klikamy na dole obrazka napis na zielono"Open an Account"
Ja wybrałem pierwszy tzn.kliknąłem w ta uroczą parke wzbudzająca zufanie,ale mozecie wybrać drugą metodę.Opisuję pierwszą tzn.kliknięcie w obrazek z parką i "szyldem"Personal Account
Krok 2)Po kliknięciu ukaże się Wam szanowni przyjaciele TAKIE CÓS(ale gdyby link zawiódł zrobię zrzut)



Następnie wciskamy szary prostokacik z napisem SIGN UP NOW
Kolejna czynnoś to wybranie opcji dla poczatkujacych i zreszta nie tylko najlepszej bez dwuó.Podam link,ale i zrzut w razie ewentualnego awarii linka awarii



Na obrazku naciskamy Personal Starter a następnie z prawej strony u doły NEXT (mam nadzieję,e jak narazie w miare zrozumiałe)Wiem jak to jest gdy sie nie znamy angielskiego i te głupie docinki-ałosne...no dobra finito bla bla blania)
Następne czynności są bardzo uwierzcie proste:

Kochani!Zbliżamy sie do końca
Tak więc po kolei

1)


2)


Wypełniamy formularz w następujący sposób
Account Owner Contact Information

1)First Name:Twoje imię
2)Last Name:Twoje nazwisko
3)Address Line 1:Adresna.Reja10/12
4) Address Line 2:jeśli adres jest bardzo długi
(Optional)
5)City / Town:Miasto
6)Country:Poland
7)Region:województwo
8)Postal Code:kod pocztowt bez myślnika,np 26600
9)Country Of Citizenship:Poland
10)Home Phone:telefon domowy-prawdziwy
11) Work Phone:można,ale nie trzeba tel do pracy,jeśli ja masz,bo ja niestety nie...sorry--wybaczciedetal
(Optional)
12) Mobile Phone:można sobie to darować
13)Occupation:wybierzcieco chcecie,ja wybrałem Other
14)Date Of Birth:data urodzin-BARDZO WAŻNE-kolejność dokładnie tak ma być -jeśli przyszedłeś na świat 10.10.1980. piszemy 10/10/1980-inaczej kicha

Po wypełnieniu tego sympatycznego formularza na dole z lewej klikamy NEXT

Kończymy powoli na prawdę
Znowu screen coby łatwi było.Nie zmieścił się na raz więc podzielimy go na dwie części
CZ.1(nie wyszło to jakem kcioł)ale będę pomalutku pisał i ojaśniał jak najprościej.Przepraszam
Uwaznie postarajcie sie to zaczaić bo to i tak nie sztuka:
AlertPay Account

1) AlertPay Account Login
Email Address:wpisz e-mail najlepiej Gmailamoge podesłac zaproszenie,alr musi to byc ostateczny eimail
2)Re-enter Email Address:powtórz e-mail dokładnie
3)Password:hasło:najlepiej cyferki i litery,broń |Boże imię i datę urodzin-zapisz,zapamiętaj
4)Re-enter Password:Powtórz hasło
5)Transaction PIN:BARDZO WAŻNE PIN 4do 8 cyfr-zapisz,schowaj,zakop.wyślij na Księżyc...
6)Re-enter transaction PIN:Powtórz PIN

7) Password Recovery
Security Question #-Pytania pomocnicze.Jest kilka opcji.Ja wybrałem nazwisko mojejj mamuśku

8)Security Question #2:Kolejne pytanie-ja wybrałem chyba zwierze,lub piosenke ulubioną

9) Third Party
zostawiamy tak jak jest nic nie zmieniamy

10) Word Verification-przepisujemy dokładnie kod z obrazka

11)i ostatnie: User Agreement-agree to AlertPay's User Agreement-zatwierdzamy klikającw czarny kwadracik a nastepnie klikamy REGISTER


Na podanego przez nas e-maila przyjdzie link potwierdzający.Klikamy w niego i logujrmy sie
FINITIO
ŻYczę Wam Kochani KUpę forsy
p.s.LINKI z poprzedniego poistu sa sprawdzone,wypłacalne i dobrzew płstne.Można rzecz jasna wypłacić kasę,ale warto jak to zrobiła Gośka moja sąsiadka wykupić poleconych i ma min,100$nam/c,a rekord...nie wierzycie wiem...302$.
POzdrawiam.W razie czego służę mailami Gmaila-szybko usługa,zero spamu,zintegrowany z aplikacjami Google.
W razie czego piszcie blusior@aqq.eu lub GG 596-339
P.S.Uważajcie na przestrzelone BUXY
HEJ















Brak komentarzy: