Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

czwartek, 27 listopada 2008

Fo,że fotografia...



...to przepiękna dziedzina sztuki czy tez hobby nikogo chyba nie trzeba przekonywać.Pamiętam,jak swoje pierwsze fotki,a raczej pierwszy aparat to był Smiena Symbol.Nie tak dawno udało i się dzięki dobrym ludziom,których kocham i im dziękuje nabyć pierwszy w życiu trochę lepszy aparat SONY ALFA 200.To chyba najniższych model z Sony Alfa,bo ALF jest kilka rodzajów i to bardziej,o wiele bardziej zaawansowanych.Ale dla początkującego ...to aż za dobrze.Tylko co dalej.Instrukcja obsługi...okay,ale przydałoby się poznać tajniki fotografii...po mało krok po kroku.Znalazłem kilka ciekawych stron w internecie,także książek,ale na te póki co mnie nie stać.Pierwszą z takich stron jest bardzo ciekawy blog Łukasza Więcka .Znajdują się tam i nowinki i coś. jak dla mnie czyli dla początkującego,ale nie tylko.Bardzo lubię i zawsze go czytam,mam oczywiście subskrybowanego w Readerze. Polecam gorąco ten blog,do tego bardzo fajnie zrobiony.Ukłony dla autora.Stron jest na prawde sporo,dotyczących poszczególnych aparatów ,jak np.właśnie moje SONY-świetnie zrobiona strona,głównie prezentującą produkty Sony,ale także może co nie co się z niej dowiedzieć na początek o fotografii, najbardziej podstawowe informacje z pewnością tam znajdziemy.Jest też wiele innych ciekawych rzeczy,np.świetne multimedialne prezentacje aparatów SONY ALFA
Z innych stron ,które odwiedzam to wydaje się bardziej profesjonalny blog Fotografia 2.0

Przeszukując strony w sieci natknąłem się na stronę ,kurs,który na prawdę mnie zaciekawił i którego baner jest tuż pod spodem.
Fotografia

Także początkującym,którzy nie są szczęściarzami i nie mają znajomych obcykanych w kwestii foto,którzy mogliby im pokazać i to i owo polecam internet .tyle,ze stron jest tak dużo,iż to może w pewnym stopniu stać się kłopotem...co wybrać.Odpowiedź jest jedna-wybrać jak najlepiej


Na koniec kilka linków

Fotograficzny Blogspot



FOTOBLOGIA





Niesamowite i wspaniałe.Na You Tube znalazłem kurs foto prowadzony przez FOTOPOLIS.PL


Sony Alfa 200

1 komentarz:

Blondi pisze...

Ożesz by to...taki aparacik wypasik masz?ehhh....super:)zazdroszczę.To moje marzonko.Zrobisz mi kiedyś nim zdjęcia plis?Gratuluje!