Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

niedziela, 28 grudnia 2008

Pokochaj fotografię


...to tytuł wydanego i wydaje się ,ze wydawanego w przyszłości ciekawego magazynu.Natrafiłem na niego dzięki Łukaszowi Więckowi i jego blogowi,którego jestem czytelnikiem stałym(oryginalnie zrobiony blog) wpisy zaznaczam często obok we wpisach z GReader'a.Tym tropem trafiłem na blog autora "POKOCHAJ FOTOGRAFIE",-MICHAŁA MROZKA,który z pewnością jest profesjonalistą.Kończę właśnie czytać pierwszą część wspomnianego "magazynu"wydawanego darmowo w formacie PDF,i chciałbym...co niniejszym czynię polecić tym którzy siedzą w branży(ośmielę się) jak i takim jak ja podstarzałym laikom kochającym fotografę.Kliknijcie na zdjęcie,a dowiecie się jak łatwo mozna zostać posiadaczem tego pisma.Ostatnio zrobiło sie na moim AMATORSKIM blogu bardzo"fotograficznie,co wiąże się,że wreszcie...Ci co troszke czytali to wiedzą.CHCE WIEDZIEC WIĘCEJ.Uczyć się fotografii od podstaw,niestety sam,ale to nieważne,bo zbyt dużo czasu zmarnowałem.Dziękuję i Łukaszowi i Michałowi.
I jeszcze jedno.Ci ,którzy przeglądają czytane przeze mnie GReaderowe(przepraszam za słowo) wpisy znajdą więcej ciekawostek
I oto np.jeśli nie możesz,a chcesz uczyć się i rozgryźć pomału GIMP'a na pewnym,bardzo ciekawym blogu,pana Jacka znalazłem KURS GIMPA ...i nie tylko dla blondynek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Brak komentarzy: