Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

niedziela, 11 stycznia 2009

Fox Tab








Co jakiś czas postanowiłem w kilku słowach polecić któryś z setek dodatków do Firefoxa który sam mam zainstalowany,przeglądarki,którą najczęściej używam.Dość długo muszę przyznać pozostawałem przy 2-ce,ale w końcu przeniosłem się na nowego liska.Często używam Flocka,jeszcze od czasów gdy nie było wersji polskiej.|Pierwsza jaką miałem w ogóle wersja Flocka nosiła nazwę Photobucket edition.Spodobała mi się od razu.I Opera oczywiście ,znakomita przeglądarka,która ma wszystko co mieć chyba powinna.Fachowcy powiedzą,że brak jej szybszej obsługi tego czy owego,inni,ze jak np.w Firefox nie ma rozszerzeń,ale co do rozszerzeń to właściwie FFx zaczerpnął chyba sporo pomysłów od Opery,jeśli chodzi o dodatki.No ale nie o przeglądarkach tylko o dodatkach jakie u mnie siedzą w Firefoxie mam rzecz słówko i to bardzo krótkie.







Fox Tab to dodatek, który przypadnie do gustu osobom lubiącym ładne wizualne efekty.Bo Fox Tab jest efekciarski.Bardzo ładnie pokazuje karty przeglądarki w 3D w kilku ustawieniach i moim zdaniem bardzo fajnie się to prezentuje.Oczywiście jest to dodatek bez którego można obejść się z powodzeniem,ale dlaczego nie mieć trochę "zabawy"pracując,czy po prostu przeglądając internet?To dodatek bardzo prosty w obsłudze i absolutnie nikt nie będzie miał z nim problemów.Obsługa intuicyjna.Takie lubię najbardziej.Mamy na dole wyszukiwarkę kart,ustawienia ogólne-jeśli ktoś chce w pełni wypróbować pełne możliwości dodatku.Ja po krótkich próbach pozostawiłem domyślne ustawienia i jest okay.Można także Fox Tab rozszerzyć na pełny ekran,jest przydatna funkcja grupowania krat na bocznym panelu,np.gdy mamy 18 czy więcej otwartych kat,to właśnie bardzo szybko pomoże nam odnaleźć szukaną stronę,oraz licznik wyświetlanych kart.Spróbujcie,może Wam się spodoba.Ja osobiście czasem lubię takie bawitka,łatwe i proste w obsłudze,które szybko można włączyć i wyłączyć, a wizualnie sprawiające niejaka radochę.











A coby było nam zobaczyć działanie naocznie ,
krótkie video Tab Fox



PAMIĘTAJMY,ZE DZIŚ GRA WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY.ZREZYGNUJ Z PACZKI FAJEK I WRZUĆ TE PARĘ CHOĆBY ZŁOTYCH...TO INWESTYCJA ZAWSZE OPŁACALNA

Brak komentarzy: