Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

piątek, 15 maja 2009

Wszystko dla Flickr...(cz.1)



...i nie tylko.Najbardziej znany serwis zdjęciowy na świecie i masa przystosowanych dla niego świetnych dodatków narzędzi,itp.O dodatkach dla Flickr'a było już nie raz.Teraz pragnę głównie podać linki,choć mógłbym to wszystko podzielić na kilka części i prezentować po trochu,ale podzieliłem na dwie. I tak dość już drobnicy.Oczywiście dla części osób to nic nowego,zaś Ci którzy zobaczą poszczególne strony po raz pierwszy,mam nadzieję,że sprawia im choć odrobinę frajdy.Wśród linków znajdą się strony urzytkowników Flickr.com,różne dla niego narzędzia,ale także współgrające z innymi serwisami foto,choćby z bardzo dobrym Photobucket,króry do pewnego czasu był w Polsce bardzo mało znany.Ale to tylko moje zdanie,mogę się mylić.Mam w nim konto od końca 2006 roku i obserwowałem jak się zmieniał,i choć nie jestem ekspertem,moim zdaniem Photobucket zrobił olbrzymie postępy i bardzo się rozwinął.To serwis ze wszech miar wart polecenia.Część z tych linków nie jest "pierwszej świeżości",ale uzbierały się na przełomie sporego czasu,stąd to ostrzeżenie.
Dosyć bla bla.Oto pierwsza część linków:

1)souvenirs
2)Flickr Foldr Monitr - RebelEOS.com
3)Yuan.CC web programming projects
4)Lifehacker Code: Upgrade Flickr with the Better Flickr Firefox extension...
5)flickrvision
6)splashr
7)Flickr - Lifehacker
8)gickr
9)FlickrStorm. Search on Flickr with some Magic
10)Flickr Related Tag Browser
11)retrievr - search by sketch / search by image
12)flickr graph - marcos weskamp
13)Flickr Tools on Flickrbits & The definitive collection of Flickr tools...



Na dziś to tyle.Część druga za dni kilka.

Brak komentarzy: