Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

środa, 9 grudnia 2009

Digsby

Multikomunikator,dziś już nie nowość,o skrajnych opiniach.Nie podejmę się oceny,ale jest kilka rzeczy,które w dobie WEB2.0,wielkiej popularności portali społecznościowych,Facebook,a Twitter'a i całej reszty z pewnością spodobają się użytkownikom lubiącym mieć wszystko w jednym miejscu.A Digsby daje takie możliwości.Łączność z użytkownikami innych sieci-choć dziś to żadna nowinka,z poczta ,portalami,etc.Przyznam się,ze miałem go około tygodnia i nawet mi się spodobał.Ale mój sprzęt już nie daje rady,Non stop coś testuje,próbuje,wywalam,instaluje i tak w kółko.Zainteresowanym tym komunikatorem polecam osobiste,ostrożne przetestowanie.Wykopałem kilka linków,coby ułatwić choć troszkę podjecie decyzji.Znalazłem także video,które z pewnością jeśli zdecydujesz się na dłuższą znajomość z Digsby przyda się na pewno.Ja pozostałem przy moim ulubionym Konnekcie(ludzie to świetny produkt-spróbujcie chociaż),Google Talk i ...pewnie wyję na lekkiego qq jeszcze kilku komunikatorach.Ale przynajmniej 3 z nich to ostatnie podrygi,a o których myślę...cdn-może.

Link 1
Link 2
Paweł Wimmer o Digsby
Link 3






Brak komentarzy: