Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

wtorek, 29 grudnia 2009

Rocket Dock-pasek a'la Apple i inne "dock'i"

Rocket Dock

Większość z nas ma zaśmiecone pulpity wszelkiego rodzaju skrótami,folderami,i innymi bajerami,często mało,lub w ogóle nie potrzebnymi.Oczywiście rozwiązań jest kilka,aby nasz pulpet wyglądał okazale ,estetycznie,i po prostu był uporządkowany.Po co?Na przykład po to byśmy godzinami nie szukali danego skrótu,ikonki,itp.
Prostym,wygodnym i estetycznym rozwiązaniem jest np.Rocket Dock,podobnie jak w Maku.Mnie osobiście bardzo się podoba,używam go dość długo i nie mogę narzekać.Tego i jemu podobnych rozwiązań jest więcej,np.bardzo sprytny Circle Dock



(więcej filmów nt.Circle Dock znajduje się TU)
Bardzo spodobał mi się także OBJECT DOCK,darmowy bardzo ładnie wykonany,zresztą wszystkie przedstawione tu paski czy jak kto woli "dock'i"są za free.
Zasada działania we wszystkich paskach jest taka sama,tzn.drack and dop-przeciągnij wypraną ikonę,aplikację na pasek i upuść.To cała filozofia.Jest sporo dodatkowych ustawień,ale zapewniam,że są to intuicyjne ustawienia i nie będzie z nimi problemu.Co najwyżej trochę fajnej zabawy i próbowania,co bardziej nam pasuje.




(więcej filmów nt.Object Dock)


Rocker Dock
i Circle Dock(Circle Dock od niedawna)są w wersji polskiej,a to dla wielu dodatkowe ułatwienie.Co do Object Dock nie jestem pewien,ale wydaje mi się,że brak tam polskiej wersji językowej.






Tak więc wydaje mi się,że to dobre rozwiązanie ,a przy tym na prawdę prezentuje się bardzo okazale.Mam nadzieję,ze wypróbujecie któryś z nich,choć tak jak wspomniałem tego typu softu jest o wiele więcej,jednak te które tu pokrótce przedstawiłem znam dość dobrze,wszystkie je przetestowałem,ale pozostałem i raczej już nie zmienię ,przy Rocket Dock'u.

Inne paski,których nie miałem okazji przetestować:
1)MAGIC FORMATION
2)NEXUS
3)SLIDERDOCK

Brak komentarzy: