Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

czwartek, 8 kwietnia 2010

IM Translator...

...to dodatek-translator do Firefoxa.O tłumaczach online trochę wcześniej wspomniałem.Oczywiście najbardziej znany jest translator od Google.Nie wiem czy najlepszy,zdania zresztą są też podzielone.IM Translator to fajny ,mały addon do lisiej przeglądarki,i zdaniem laika jak ja całkiem dobry.Oczywiście ocenę pozostawiam użytkownikom,ja natomiast mam go od dość dawna i jestem z niego całkiem zadowolony.Możemy go też dodać do strony iGoogle,bądź jak poniżej wkleić taki oto widżecik na swoją stronę.Ma kilka fajnych funkcji.Jeśli zechcemy odczyta nam nawet zapisany tekst,po naciśnięciu przyciska z głośniczkiem.

IM translator

Możemy go mieć również jako toolbar,w nieco innym wydaniu.

Brak komentarzy: