Dodaj stronę do...

Bookmark dodajdo.com
Add to Technorati Favorites

wtorek, 29 czerwca 2010

Małe przypomnienie-Brwowser Shots



Tą stronę wielu pamięta,zna prawie każdy,ale pomyślałem,że warto o niej przypomnieć i powiedzieć dwa słówka tym,którzy nie znają.
Jest to o tyle przydatna usługa,że po wpisaniu adresu strony,np.jeśli chcemy sprawdzić, w jakich przeglądarkach nasz blog,strona będzie"odbierać najlepiej,także na jakim systemie.Wynik dostaniemy w postaci zrzutów ekranu.Osobiście lubię tą stronę.Nie trzeba się koniecznie rejestrować,zakładać konta,ale warto,gdyż daje to trochę więcej możliwości.

Strona BROWSRE SHOTS daje nam także inne funkcje,np wyszukiwanie i pobieranie ikonek-często na prawdę bardzo dobrych.Strona jest w dużej części spolszczona,więc nikt z połapaniem się nie będzie miał problemu,jak i we wszystkim co naskrobałem w tym blogu,bo są tu tylko proste rzeczy.
Tysiace ikonek,łatwo dostępnych-świetna sprawa.Sam znalazłem kilkanaście,które pasują mi osobiście bardziej niż jakiekolwiek inne,nawet płatne.
Wystarczy zatem kliknąć na omawianej stronie Browser Shots w Silnik Wyszukiwania Ikon ,i natychmiast przeniesiemy się na stronę FIND ICONS.COM



Na FINDS ICONS każdy znajdzie coś dla siebie.Jest to strona bardzo podobna do znanej"ikonkowej strony"
WWW.ICONFINDER.COM



Jednak najważniejszą funkcja Browser Shots jest to co wspomniałem na początku,czyli robienie screen'ów z interesującej nas strony.Zaznaczamy tylko system i przeglądarki,których wyników jesteśmy ciekawi.Czas trwania jest różny.Im więcej zaznaczymy tym dłużej.Wystarczy jednak wg.mnie zaznaczyć nazwijmy je-główne przeglądarki w liczbie 6-7 i będziemy mieli obraz jak nasza strona i w których prezentować będzie się najlepiej.

Tak więc od razu proponuję przejść na
BrowserShots.com

i przetestować swoja stronę.

Brak komentarzy: